SOMMAR.

Nu bjuder jag på MYCKET bilder från SOMMAREN 2009 för att jag längtar sönder precis som (nästan) alla andra! :D :D :D













DAMN!
det där blev mycket, 59 bilder.. O_. men nu orkar jag inte lägga upp fler haha, har mycket fler bilder men det där får fan räcka... XD skulle inte kollat på bilderna juu, vill ha sommar NUUUUUUUUUUU! jaja, det där är iallafall sommar för mig plus mycket mer of cörsee! :D

Ska borsta tänderna och sen gå o lägga mig o läsa en skittradig bok.. måste (skolan).

Sov gött. Peace.
hattifnattkatt:

älskar bilderna! Underbara!

Den där du har jordgubben i munnen är asgrym 8)

2010-04-18 @ 20:20:20
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback