SJUTTONDE.

Häjsan. Jag lever, hade bara inget o blogga om igår och inga bilder att lägga ut. Tänkte lägga ut en dagens outfit-bild från igår men de bilderna blev verkligen kassa. Pallade inte ändra inställningen (hade lite bråttom sen) så de blev inte bra höhö. Tradigt att lägga upp isåfall. Ikväll ska jag göra ingenting.. imorgon kommer Ronja! :D :D :D var ett jävla tag sen så det ska bli trevlans. Idag var jag med mamma & Nasse på Bjärehalvön och gick, Nasse fick för sig att hon skulle ut till ankorna i vattnet och gav sig nästan aldrig. Ha! Nasse goes tvångstankar. Önska att man hade sitt GTA hemma, men eftersom att en idiot till syrra har lånat ut båda spelen nu i över 2 år eller något så går det ju inte. Tänker tvinga mamma att boka skivan på CDON höhö, glömde det igår. Vill gärna ha skivan och inte bara ha det nedladdat.


Den här fina gåvan låg och väntade på mig när jag kom hem från skolan igår. Hahaha! XD

Kommer nog med ett roligare inlägg med lite bilder senare. ;-)

Peace.

Ronja:

neeeej, jag kan inte kma till dig jag har punktering på moppen och gud vad jag känner mig taskig, jag kan inte ringa för jag har glömt ditt nr!!!!! faaaan, vi som skulle ha så kul.....

2010-04-18 @ 11:25:34
hattifnattkatt:

CHIPS!!!!! haha xD

2010-04-18 @ 20:12:58
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback