ROTFLMFAO.

OHLALA! hittade ett riktigt ballt linne som jag vill ha med texten "ROTFLMFAO", passar mig haha! storgarvar'N det är jag :D :D :D. Ni kanske ser att jag har bytat header. Inte så mycket skillnad, men jag tror nästan jag gillar den andra som jag hade innan mer, fast jag tänker nog ha denna ett tag bara för lite förändring. Fast det är egentligen inte så jättemycket skillnad. Funderar också på att ändra färgerna lite på bloggen nu när det börjar dra sig till sommaren. :-)

1.

2.

1:an eller 2:an? om någon nu bryr sig, haha.. ;)

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen läsa den där jävla boken. -.-

Godnatt.
pelleee <3:

1:an :D

2010-04-21 @ 17:35:50
MJAAO:

2:an :D

2010-04-22 @ 16:23:00
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback