KASST.

Tjohäj! :D
FINT VÄDER IDAG. Mycket nice! har inte hänt mycket idag, bara två lektioner: engelska & matte. Trodde inte man hade nationella i ettan men jo det ska vi ha snart. O_O redd.

Hoho. En helt annan sak som inte har med skolan att göra. Jag skulle gärna tacka ja till en dator på MITT rum. Hade varit myyyyycket trevligare och ingen jävel kan glo på skärmen, vilket jag hatar.

Nu kommer lite kassa bilder från idag.. vet inte varför min kamera gör så här mot mig! :'( ska snart lämna in honom.. I G E N. :S :S :S Och nej.. det är fan inte jag som gör något man inte borde göra med den. Haha ._.



eeöööh... gillar verkligen inte kvaliteten på bilderna asså. D': man ser ju inte alls bra, hade två halsband på mig också. Plus skinnjacka & väska utomhus håhå. 

Peace out!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback