JUST SAY MY NAME.

TAGGA! :D

Var ju i Halmstad en snabb sväng idag, typ en timme var jag där. Köpte 3 saker. Ett linne, en kjol och ett par örhängen. Fast kjolen ska jag nog inte behålla.. tyckte inte den var så snygg sen när jag kom hem och testa den. Haha.. så då får jag 250 spänn tillbaka. nice. Kan lägga upp bilder på det sen, köpte en annan kjol i veckan också. Kan visa den med sen huhu. :-)

Vet ni? det var inte roligt att köra hem i detta vädret. Höll ju fan nästan på att åka ner i diket med moppen så mycket som det blåste. Sen var mina fingrar ganska såååå K-KALLA. Men sen kom jag in i värmen. Det är en av de bästa känslorna, när man kommer in i ett hus fyllt med värme och mjuka djur. Hahaha...

Ska ta något att käka nu. Trevligt att det börja ösregna nu också... blir självklart vinterjackan ikväll. Vårjackan får tyvärr vänta. D:


Nasses KANIN, JA det är en kanin. Men ni kanske har förstått att Nasse har varit lite elak mot den.

PEACE OUT PEOPLE!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback