"JAG ÄR PÅ MOTORVÄGEN TILL HELVETET!"



Hoho. Fin melodi där..
 HA! så kan man ju också sjunga.. ._.

Kom hem från en låååång promenad med Nasse nyss. Eller för 25 minuter sen typ hähä. Var litta kyligt, eftersom att det alltid ska BLÅSA! :@ men jag tog lite mysiga bilder på Nasse, och några på mig och Nasse. Ikväll händer inte miicket, MÅSTE göra mycket på arbetet ikväll för i helvete. Men min mall är borta!!! stort problem. Hoppas att jag kan gå och lägga mig inatt och vara glad att jag snart är klar med arbetet, hehe. Då får man nog jobba ikväll.. -.- imorgon blir det fest! lilla snela Säl bjöd med mig. Nu ska jag göra något, börja jobba lite kanske.. snart.

BTW! ska lägga ut lite bilder från idag lite senare.. (haha så har jag bara lagt ut bilder på mina läppar idag, eh.. töntigt som fan gjort av mig -.-)

Peace.
milkshake - lou:

svar: tacktack :*

2010-04-09 @ 20:01:26
URL: http://milkshake.blogg.se/
Cajsa:

det är helt okej med mig. :) ska springa ner till stuga 3 och krama på alla som har kommit. :)

2010-04-09 @ 20:50:55
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback