FEVER.

Hejsan! :D

Försov mig imorse, inte bra. Men jag hann med bussen, men det var jevligt nära att jag missa den. Orkar inte skriva så mycket, hähä. Har bara varit i skolan, sen börja jag jobba direkt med svenskaarbetet när jag kom hem. Men jag är inte klar för jag stötte på lite problem höhö. Får fixas imorgon, måste få lite tid på lektionen hoppas jag. ._.

Såg att BFMV:S nya album finns på CDON.COM nu :D :D :D NICE! och de låtar jag har hört är ju bra! tror inte jag blir besviken faktiskt. Nu ska jag chillagrilla + jobba lite kanske.


bara tog någon bild.. men w00t! så blev bilden på det hållet, skulle varit på det "rätta" hållet om ni fattar. AJA skitsamma får se ut så nu, HÅHÅ! ;D

Peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback