ARGHH.

Godmorgon.

Är lite argh just nu fakiskt. Min ipod är cp, man kommer inte in på internet! asså det störigaste är ju att den visar att det finns kontakt.. asså där är en liten symbol som visar det. Men ändå funkar det inte. H A T A R tekniskt krångel, det är riktigt jävla störande och man blir tjurig. Hahaha! och till den andra saken, Spotify är K A S S A ! igår blev jag väldigt lycklig för att de hade lagt dit en helt ny låt av BFMV, men sen nu när jag gick in så var den borta. Ofta! jag har kollat jeeevligt noga och den är inte där. -.- gillar inte denna morgonen. Dessutom var pappa jobbig och högljudd när jag låg och sov. Aja, bäst för Spotify att de fixar dit deras nya album. Kanske hade varit bra om de fixade in lite AC/DC och Metallica också. Ganska efterblivit att inte ha det, typ världens kändaste rockband men okaaaaaay. Hah..

Hehe. Sorry mitt arga inlägg.. ska ta en dusch nu, sen ut med Nasse en sväng kanske eller jobba lite först. Får se..



Peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback