18.

Söndag...

Helgen gick äckligt fort. :-(

Måste kanske göra lite matte idag... om jag orkar. Annars får jag göra det på måndag eller tisdag, så jag borde göra det idag för jag vet att jag inte vill göra det när jag kommer hem typ klockan 17:00 på måndag. Jag vill inte göra det nu heller, jag vill aldrig göra det, haha! dagens i-landsproblem. Har inte så mycket att skriva idag faktiskt. Kanske märks.. blev ju rejält med bilder igår iallafall! :D tycker jag är trevligt. Jag läser inte bloggar som enbart är text, never. Man måste lägga upp bilder också tycker jag, en bild säger ju mer än tusen ord! hoho. 


random pics.

PEACE.

hattifnattkatt:

Gälls kändisbilder ? :O xD

2010-04-18 @ 20:23:35
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/
jessica:

första bilden talar sitt tydliga språk:P och jag kan inte annat än hålla med!

2010-04-19 @ 08:27:03

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback