Weekend = end

Jaha, då var helgen slut och skola imorgon igen.. :< ser verkligen inte fram emot denna veckan som är fylld med jobbiga läxor som man typ inte lär sig något på.. kunde väl för fan räckt med att ha lite prov då och då. Kanske hinner lägga in massor med bilder från kryssningen imorgon om jag hinner för jag har 3 läxor/prov tills på tisdag. Dumma lärare! >:[

snart måste jag sova, men jag lägger ut lite bilder först.. 


det blåste som fan uppe på däcket, haha.

gick väl sådär när jag försökte få en bild på mig utan att håret flög upp i facet.......


sen klättrade vi rundor i ett fönster, haha.


Nähä.. nu måste jag gå till sängen och nanna. 

PUSS & KRAM ♥


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback