TISDAG.

Märker att jag är dålig på rubriker till mina inlägg nu för tiden. Jaja det är tisdag idag i allafall och det har väl varit en helt okej dag har haft rätt så kul ändå om man bortser från engelskan. Usch, skadad lärare med sina skadade läxor och skadade lektioner! haha jag är så snäll...
men de som inte är snälla mot mig är jag inte heller snäll mot. ;-)

Börjar tidigt i morgon men första lektionen är datorkunskap och jag trivs bland datorer, haha låter som värsta datornörden nu men läraren är schysst, sköna stolar (haha) och man kan "nöjessurfa" på lektionen bara man hänger med så.

Sitter här och lyssnar på lite olika band på http://mixpod.com i mammas säng men snart måste jag nog försöka sova. I morgon blir det pluggdag för mig, har lite saker att göra lika bra och får det gjort. Nu får jag nog avsluta här men jag tänker lyssna på lite bra musik innan jag säger godnatt.

BLOGGAR I MORGON IGEN! ska försöka uppdatera lite oftare, sorry men på helgen brukar jag ha mer lust och tid.


en gammal bild som fanns på mammas dator inne i min mapp, har typ inga nya bilder här så jao.. x)


PUSS & KRAM. GAAADNATTT :-DDD


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback