TIRED.

TRÖTT är jag, fan uppe sen klockan 6 sen halv 6 i mon.... och hemma typ klockan 18. jävligt segt att sluta 16.00 som vi gör dem flesta dagarna i veckan tror jag. Är fan besviken på LBS, säger att vi ska få en ledig (lektionsfri) dag men nähä helt plötsligt ändras det och man får världens sämsta schema. :< Hoppas det blir bättre men kan aldrig släppa det med att vi bara hade gått 4 dagar i skolan, hade varit så jävla gött ju! det som jag hade sett så mycket fram emot.. jaja i dag tog vi klassfoto, hoppas nu det blir bra!! men det blir det säkert inte, blir alltid ful på såna bilder. Men nu får jag nog sluta här och gå till sängen...

inga bilder nu.. men sover hos mamma inatt, så ändå inga roliga bilder här (bara gamla).
See yaa tomorrow :-)

Puss & kram
/ Josse <3


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback