Sábado

I dag har jag inte gjort så mycket... Sophia sov här igår men hon åkte hem ganska tidigt för hon skulle hjälpa till med något där hemma sen har jag varit ute med hundarna nyss. Båda två samtidigt faktiskt, det gick faktiskt lika bra som igår. Jag skrev "ju" att jag kanske skulle skriva ett inlägg till igår men så blev det inte, Sophia kom och jag glömde bort det.. men jag skrev faktiskt bara kanske. x) Men jag kan lägga ut lite bilder nu, det var längesen jag la ut mycket bilder som jag alltid gjorde innan, ska bli bättre på det för ni gillar väl bilder? ;-)


1.

2.
 - vad är det på bilderna? (ettan kanske inte är särskilt svår) haha! xD

skriver facit (om ni vill veta) till er som kommenterar! :-D

Skulle egentligen haft fina bilder på Jaffa också men så krånglar cpblogg.se.. :@
får se om det funkar sen, det borde det fan göra.


PUSS & KRAM.



VERAA:

VAD ÄR DET FÖR NÅGOT, JAG MÅSTE MÅSTE MÅÅÅSTE VETA!!!

2009-09-12 @ 20:22:27
URL: http://justlikelisa.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback