Kryssning 09

Nu lägger jag ut några bilder från kryssningen. 
ENJOY!


En otrevlig dam i bilen.

Jag ville inte heller vara med, men jag visa iallafall inte det fula fingret :-) haha!

Fick en bild iallafall! x)

Haha, blev en bild på mig också.

(Väntar på att få gå på båten) En glad pappa med en lyckad bilkörning i Stockholm.

Och här har vi den feta båten SILJA LINE.

Köpte lite gottis på båten, det hör ju till! ;-)

Sen var kvällen kommen, var uppe lite på däcket där det blåste som fan. Haha, ser lite halvt trött ut men det var mörkt och med den blixten i ögonen så... xD

Sött litet léende.

Snygg pose där ja! (eller inte) var sånt jäkla drag när man skulle öppna dörren haha!

blev massor med töntiga bilder i hytten... hah :]

Nu var jag dum och peka finger, haha. Skadad bild! xD

Jag är såå snygg på den bilden :)

På lördagen blev det en liten runda i Helsinki.

Sophia gör reklam för H&M ;-)

Ett fint "hus". :-)

Sen var vi tillbaka på båten igen efter en kort runda i stan eftersom vi råkade sova lite för länge, vet inte varför vi var så trötta. Hade liksom lagt oss ganska tidigt ändå.. :S haha.

Lekte vidare med kameran sen, haha fanns inte så mycket att göra på båten faktiskt. Fota är alltid kul! :D

"I´m the king of the boat!" (tror hon...) hah.. :p




Det var några bilder (tog rätt mycket haha) men jag lägger ut lite fler senare för de som vill titta :o)
(antingen imorgon eller någon dag när jag har tid, kanske till och med senare ikväll fast det tvekar jag svagt på..)

Måste liksom göra en läxa nu.. :'< sen vill jag hinna se ett tv-program också. 

PUSS & KRAM.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback