MATTE + JOSSE = OVÄNNER.

..EXTREMT mycket. Förstör helgen tack vare den, fan va mycket matte läraren gav oss... :< vill verkligen inte!! men jag ska försökta sätta mig och göra åtminstonde 15 tal. Har ungefär något på 36 tal jag ska göra.... men har måndagen på mig också så tänker fan inte göra alla tal. Ska bli trevligt i kväll i allafall mamma är inte hemma i sin lägenhet så jag och Fanny ska sova där ensamma kväll + morgon. Trevligt när jag är klar med matten kommer jag vara överlycklig! haha.




Gårdagens mysklädsel efter skolan, har en fet halsduk på mig efter jag är lite sjyyyk. Kör på det i dag igen eftersom jag bara är hemma, har lite lust att gå en runda med Jaffa till stranden sen, det ska jag nog klara av om jag har varma kläder för jag får inte bli mer sjuk!!


PUSS & KRAM.


Ronja:

ja, jag hatar också matte och jag suger på det med. vi gjorde ett diagnos test på matten man kunde få 50p och jag fick 13p haha snacka om dåligt.

2009-09-19 @ 17:46:38
Josefin:

haha, ja men du är bättre än mig... jävlar men de talen var kanske svåra jag hade säkert fått 0 poäng. :<<<

2009-09-19 @ 18:03:44
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Ronja:

näh inte o poäng. men ja rätt svåra va de och man fick inte använda miniräknaren=(

2009-09-21 @ 17:33:02

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback