Ipod touch

Ska man kanske slå till? haha, har hittat en Ipod touch (8GB) på Blocket för bara 800 Kr!! men då har jag inte mer pengar kvar sen men är väldigt sugen på en är så trött på min MP3 som typ rymmer 45 låtar HAHA. Det är inte så onödigt att köpa en eftersom jag vill kunna ha fler låtar + filmer och annat som man kan göra på den och jag köper ju nästan alltid bara kläder för mina pengar. Det bästa är också att den är väldigt billig för att vara en Ipod touch (jag vet att man inte alltid kan lite på blocket) men det var nog lite för att den har några skador på sidorna men ingenting på skärmen.

Men jag får väl se hur det blir, ska snacka med mamma lite först... haha! ;-)




PUSS & KRAM ♥


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback