Dagens i-landsproblem.

Dagens i-landsproblem: Pärm från skolan.

Jag är irriterad på en pärm, hahaha. Asså den är så jävla jobbig, typ inte bra till något.. vi har nämligen fått en pärm i skolan där vi ska ha alla våra papper & sånt från de olika ämnena och jag hatar pärmar. Dem är stora, klumpiga, jobbiga, tar så mycket plats och man måste göra hål i papprena. Fick liksom lite problem med den innan och jag lyckades göra så att ungefär alla papper i pärmen åkte ut.. och ni som har lyckats göra det själva vet kanske hur jobbigt det är att sätta tillbaka allt, dessutom sitter hålen i papprena helt fel. Jag tänker inte ha den!! ska köpa en egen mapp eller vad det kallas, med olika fack som är mycket bättre. Haha! Hoppas man får det för jag och pärmen går inte ihop. Jag fick typ fixa hål i papprena själv för de hade inga hål och jag var hemma hos mamma och orkade inte vänta tills jag kom hem för då kan ju papprena försvinna och sånt, så det blev lite ojämnt och så, haha.

Slipper iallafall gå upp 05.30 i morgon. Börjar inte förrens 12.10 men bussen från Skummeslöv går 10.20 sen är jag i Laholm 10.45 och tar bussen till Halmstad 11.09. Där passar ju busstiderna ganska bra, men när vi börjar 08.10 finns det ingen buss från Skummeslöv och mamma får köra.. liksom hur dyrt blir inte det på 3 år? som sagt är det lite segt med skolan och så nu för schemat är hemskt & lite problem med bussarna från Skummeslöv som jag sa.. men mest stör jag mig på att vi får gå så jävla länge i skolan fast vi inte har någon lektionsfri dag. Haha! jag är bäst på att klaga... men så är det i bland, får väl se hur det blir. Har redan fått jättemycket läxor också.. undra om alla andra MP-program har det, but i don´t think soooo.. skulle kanske tackat ja till John Bauer ändå. Jaja nu orkar jag inte tänka mer på det. Veckan har gått gaanska snabbt :-D torsdag i morgon sen freeeedaaaag! gött med helg, fast den hade gärna fått vara längre! x)



.. och jag har shorts (hotpants) under skjortan, för det finns vissa folk som blir upprörda för sånt. Visst om jag står i underkläder men nu visar jag ju ändå bara benen, haha. :-p

Puss & kram ♥
/ Josse
Sis <3:

Nej!! Du får inte byta pärm, dom ringer polisen då!

2009-09-02 @ 22:56:10
URL: http://jenize.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback