M.

- Står för Måndag.

Hoppas alla har ett roligt höstlov!
men det har inte jag.
Jag ska räkna matte nu, inte vad jag kallar att ha roligt precis..

Asså.. är inte lov till för att vila från skolan och slippa läxor?
Tydligen inte enligt vår skola. Borde fan förbjudas
att ha läxor över lov, eller varför ens ha läxor? när man
redan går i skolan mer än vad man är hemma? :<

Blir faktiskt lite ledsen i ögat.



_____________

PUSS & KRAM
_____________


Anonym:

Håller med dig :) Tycker egentligen inte man borde få läxor över helger eller lov.. Det är bara onödigt. Jag menar, hur många av bråkstakarna/till och med pluggisarna ibland, gör dom läxorna? xD

2009-10-26 @ 16:44:30
Ronja:

håller med dig jag ska också räkna matte och plugga engelska nu på lovet =(=(=(

2009-10-26 @ 18:27:46
Josse:

Svar: nä.. riktigt segt är det :< skolan blir bare svårare och svårare nu för tiden...

2009-10-26 @ 22:32:49
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback