Fuck school.

Halloj!
förlåt för min dåliga uppdatering.. men det är ju så när man går på LBS. Har inte tid med roliga saker eftersom man har tusen läxor, arbeten och prov. Slutar snart!! :-D men när jag kommer hem måste jag göra ett engelska-arbete... plus en tråkig svenskaläxa. Haha, jag är bra på att klaga, men det har jag rätt till att göra! men en sak som är bra är att det snart är helg.

Jag får se om jag hinner skriva mer sen plus lägga ut en bild eller flera fast jag vet inte hur jag ska hinna eftersom engelskan ska vara inne imorgon och jag har knappt börjat.

Nu ska jag gå in till svenskan igen. Haajdaa! ;-)


tog en bild från facebook bara, bättre än ingen! xD

PUSS & KRAM

jessica:

men josse, du skriver väl inte i bloggen när du är i skolan:O din lilla buse!



fast ska man jobba med skolan när man är hemma kan man ju lika gärna jobba med bloggen i skolan:P

2009-10-07 @ 21:05:55
Josse:

Huhu, hann det på rasten! :-D men det du säger stämmer så bra! :)

2009-10-08 @ 22:22:53
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback