Bad day.

Ingen bra dag idag...
"kan man åtminstonde inte le lite?"
BITCHES!!! >:O 

Ni kanske inte fattar så mycket men jag ska iallafall från den skolan.
Stort misstag att jag sökte dit, ingen skola för mig iallafall.
STOR besvikelse!
Men har faktiskt fortfarande ett hopp kvar.... :-)


En Jaffa och en.......

Ben & Jerrys skulle kanske få mig på lite bättre humör.. ♥


OCH! en mjuk katt är ju aldrig fel. ♥♥♥



PUSS & KRAM!

Fiiia:

fattar vad du menar,

Jaaa det finns det =)

2009-10-16 @ 12:49:43
Ronja:

synd att det inte var en bra skola =(

2009-10-16 @ 13:52:25
Lisa:

Vad har hänt beautiful? :(

2009-10-16 @ 16:06:33
jessica:

skit vad tråkigt:U/ hoppas det löser sig!!

2009-10-16 @ 17:14:39
Josefin:

Svar till Ronja: jao, asså det är för svårt och långa dagar, för mycket läxor o skit.



Svar till Lisa: trivs typ inte i skolan eller asså.. jag trivs väl men inte med läxorna, arbetena, kommer hem sent och att man måste dit på loven för att göra omprov. Vill liksom inte komma hem 18.00 typ varje dag och bara plugga! :<



Svar till Jessica: Ja, det hoppas jag ;>

2009-10-16 @ 17:45:08
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback