Sleep well.

- Nu ska jag snart sova, eller iallafall stänga
av datorn..

kommer gå dåligt för mig att komma upp ur
sängen imorgon. Ska ju ta 07.02-bussen från
Laholm. Hatar det! just därför jag vill ha ett
rum eller något i Halmstad så man slipper
pendla och gå upp så tidigt och komma hem
så sent.

Engelska-redovisningen är avklarad!! =D
Så jävla skönt.. kanske inte gick jätte-bra
men jag kunde ju det utan att läsa på lappen! :O

Helgen ser jag fram emot!
Måndagen efter helgen ser jag inte fram emot.
Nu ska jag sova, eller inte sova kanske men
aah.. försöka lite.


(BILDBRIST, är ju hemma hos mamma just nu)


LOVE /
J'J



malin:

du har blevit utmanad på min blogg :D

2009-11-04 @ 15:17:08
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback