MATH.

YES! matten klar och svenskan klar. Hade faktiskt typ bara 10 tal att göra, trodde det var mer och det gick bra men det är bara nu i början ekvationer är lätt, sen vet jag vilket helvete det kommer bli. Min tröga hjärna kommer bli överbelastad.. ha-ha-ha! nä, jag är bara lite trög på matte huhu. Har varit på Konsum och köpt nytt godis med pappa, det andra hade ju ruttnat.. nej, men det var inget gott kvar och vi ville ha nytt godis. Såg nyss lite på "Dansbandskampen" med pappa, hahaha! intressant dag - pluggat, spelat GH och king, tittat på tv, ätit godis, gått ut med Jaffson och suttit här. Chillig helg men rätt seg, äckligt längesen jag var ute och partaja.. :-I känns lite surt, men det kommer väl. ;-)

Gillar ändå alla mina helger - slipper ju tidiga morgnar och sena dagar. =D



HEARTS!
JJ


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback