EN "LITEN" LISTA.

Jag kommer från: född i Ä-holm men har ju bott i Skummeslöv mest så Skummeslöv i think.

Jag heter: Josefin

När fyller du år?
28 Augusti

Tycker du om någon just nu? Nej jag är sadist. HAHA.

Om sex månader: dör jag. NOOOOOT, eller man vet ju aldrig

Jag samlar på: sofis mode

Gröna eller röda äppeln: gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen

Gillar du golf? nej det är bollar med. haha!

Vilken tid gick du upp idag?
 07:15 försov mig.. 

Har du sovit i din egna säng inatt? mammas, eller det är min säng fast min riktiga säng är i Skummeslöv. 

Har du sovit ensam inatt? nej

Har du strumpor på dig nu?
yes

Hur svarar du i telefon? Hej det är Josefin. (borde fan säga Josse.. ska ändra på det) haha!

Vad ska du göra imorgon? åka buss -> skola ...

Var vill du bo när du blir stor? i en modern villa nära stranden hade varit gött.


Är det okej att gråta? hah eh ja.


När grät du senast? hööm.. vet ej. 

Vilken årstid tycker du bäst om? sommar för fan 

Laddar du ner musik och film från internet?
aldrig. har ALDRIG gjort. HAHA!

Skulle du göra om du vann en miljon? shoppa och något viktigare =D

Bär du glasögon eller linser?
nope

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej

Har du piercing? öronen
 

Har du tatuering?
no

Vill du gifta dig? bryr mig inte 

Vill du ha barn? kaanske om 15 år eller nåt får la se.

Solar du ofta? nä


Är du bra på att laga mat? inte så svårt men tråkigt. så jag kan laga mat så det går att äta ;)

Gillar du att dansa? ja förutom vals o sånt skit

Hur vig är du? jag är inte vig. 

Vilken är din favoritglass? BEN & JERRYS HALF BAKED OF COURSE! XD 

Tror du på ett liv efter döden? nej. man har bara ett liv. 

Bor dina föräldrar tillsammans? nej

Är du morgon eller kvällsmänniska?
kvälls

Vilken ögonfärg har du? blå/gröna

Vilka hårfärger har du haft?
 blond, brun, mitt emellan typ 

Har du någon gång gråtit dig till sömns? har nog hänt ja.. 

Är du beroende av något? mat & dricka annars dör du. XD

Senaste låt du hörde?
någon med BFMV iallafall

Brukar du bädda sängen?
när jag orkar

Har du kysst någon den sista veckan? nej

Vem kramade du senast?
hm..

Var du glad igår?
inte ledsen iallafall ;-)

Sminkar du dig? jao

Känner du dig värdelös? inte alltid men ibland.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback