ALL THESE THINGS I HATE REVOLVE AROUND ME.

Kom hem för ungefär 60 minuter sedan. Kändes som att jag precis kom hem ju. Har ett jobbigt arbete att fixa idag.. det är fan inte lätt! :< jag som vill ha det lätt&snabbt ju.. men jaja. Denna dagen var ju ganska dålig tycker jag. Åkte in tidigare till skolan helt i onödan.. skulle filmat till en engelska-uppgift, men så får vi inte tag på någon lärare så att vi kan filma.

Plus engelskan var jätte-tråkigt (fast är den någonsin kul?).. nej. Sen matten, kommer faila stort på matteprovet. Asså ekvationer kommer jag aldrig fatta mig på. Det är så jävla onödigt, behövs fan mer svenska och engelska (samhällskunskap med kanske.) idag än matte. Datorerna sköter ju exakt all matte typ. Nu har jag damp på Spotify också, hinner man inte byta låt direkt efter den första låten kommer det en jobbig ful röst och stör. Jaja, nu måste jag fortsätta jobba men en positiv sak är ju att jag har hela 3 timmar på mig att göra klart arbetet imorgon. Fast om man blir klar innan imorgon får man kanske bara lämna in arbetet och sen sticka hem. Men jag får se hur det går.

INTE min dag idag, nu dampar mina hörlurar också som jag köpte för TVÅ dagar sen. Sladden glappar as-mycket har ju fan bara använt lurarna helt normalt. Bara för att en kriminell jävel i skolan snodde mina plus mina tuggumin den veckan. Vet iallafall var mina tuggumin tog vägen.. lalalala......




MAKELOVENOTWAR. Haha!
JJ

Sara :D:

Så jävla bra låt <3

2009-11-26 @ 19:42:19
JJ:

SV: I know! :D

2009-11-26 @ 21:06:03
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Jessica:

haha hata spotify reklamen! det är bara basshunter och trams, man blir ju fan trött på det...

2009-11-27 @ 10:24:17
JJ:

SV: Ja veet, får damp. haha! XD

2009-11-28 @ 12:50:32
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback