Irriterande småsaker.. plus lite annat ;-)

Gillar inte folk som kopierar en rakt av. Skaffa egen stil för helvete! detta är något jag inte tycker om, sånt som man kanske tänker "bry dig inte" men det blir jobbigt i längden, när någon försöka vara nån som den inte är. Som sagt småsaker blir väldigt irriterande till slut.

Men i allafall snart är det SOMMARLOV! längtar inte tills skolan börjar, fan va hemskt! helt ensam till en helt ny skola och med helt nya människor, men man får väl kompisar hoppas jag :O 

Och just det var ju på Karsefors med Rita i lördags, det var kuul :-) förutom att banden som spelade var ju dååliga.. haha trodde Björn Rosenström skulle vara bättre men njaaa.. nu kommer lite egobilder på mig haha ;o)

Josefin Jacobsson
Oj vad lika bilderna va såg jag nu! :-p

Jaffa var modell i går...
Jaffa
Jaffa ville gärna ha min tröja, så jag lät henne ha den ;-)
Sexy doog!Jaffa lånade mina skor ;-)
Jaffa ville också låna mina skor..

Ååh, så snyggt dom sitter på Jaffis!
Pysen (Bullen, Gubben, Älskling)
Bullen var tvungen att vara med för att han är såå söööt, brevid mig ligger Bullen ungefär varje natt.. mysigt med en fjunig katt i sängen ♥ :-) haha.
Daimglass 20 kronor
Och så avlsutar vi med en bild på min glass jag åt igår, yummiii :-) längsesen man åt Daim...



 


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback