Monday week 24

MÅNDAG. Utflykt med klassen idag till Båstad, haha. Badade på Malen, grillade korv, var hemma hos Hanke (klassförståndare) gjorde väl inte mycket mer .. vi hade i allafall tur med vädret! ;-D Ronja kom och hämta mig med moppen typ 08.50 eller nåt eftersom min moppe är på lackning fick jag åka på Ronjas, sen brumma vi iväg 09.15 och det tog bara 10 minuter att köra till Båstad i 50 km/h.. det var ju inte lång tid. Trevligt, men fan vad dum jag är att jag inte tog med kameran :-( nu blev det ju inga bilder.. IDIOT! Men Rita skulle skicka några bilder på msn sen. (y) blev inte mycket köpt på Våxtorps marknad, hittade mycket bandtröjor men vill ha i tjejstorlek så att tröjan inte är så stor så det blev ingen, men köpte två godisremmar.. cp-gott! har spelat Sims 3 idag som faaan höhöö, och spelade ungefär 6,5 h i sträck igår. Hahaha nörd! men jag har faktiskt varit ute med Jaffson på en lång runda så inte bara suttit still ;o) nu orkar jag inte sitta här mer.
försöker hitta sladden till kameran men hittar den inte, blir så aarg, har flera såna svarta och just min sladd är borta..
men den kommer väl fram nångång, så då blir det nya bilder. Nu får ni en tråkig blomma att titta på haha!


men visst är bilden somrig? :)
KRAMKRAM  ♥ ♥


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback