Lalala.. happyface!

Happy Josseface idag och i morgon är det ingen vanlig dag för då kommer SIMS 3 ut föör faaen! haha, i´m a nerd. I know, men jag tycker det är kul.. kan ju säga att skillnaden är stor på Sims 2 och Sims 3, allt kommer vara så mycket roligare, bättre och snyggare. Naaajs! men vette fan om jag o Jenny kan köpa det i morgon :/ får se.. men vi har ju inte pratat business ännu så det blir nog inte i morgon. Gjorde matteprovet idag och det verkade gå bra (y) matteläraren kom förbi sen och sa "Bra!" så det kan ju inte bli IG i såfall, göött! sen fixa jag kompletteringen i kemin idag också. Skönt, känns som att målet är nära nu. VÅXTORPSSKOLAN NEVER AGAIN!! :-D

På fredag är det Våxtorps marknad, Våxtorp är såå kasst haha, men vafan får gå med Ronja bara för att det är kul och vara med henne, och jag ska kolla på bandtröjor, faktiskt inhandlat en Ramoneströja där ifrån ;-) så marknaden kanske inte är så fel iallafall.. väldigt gott godis med, haha. Tänkte se om där fanns någon med Bullet for my valentine, men får se.. eller en ny Ramoneströja är ju aldrig fel huhu. Just nu sitter jag och kollar på Selma när hon värper ägg.. haha asså det ser ju ut så, när hon gömmer alla tassar under sin lilla kattkropp. Selma goes höna och väldigt söt.


Vill lära mig meer om alla funktioner på kameran, är ju ingen höjdarfotograf precis.. men jag har ju inte haft den så länge och jag ska läsa mer i boken ;-)

Gillar inte mitt hår, men på bilden ser det fint ut.. men det har ju fan ingen volym. Jag får inte mitt hår snyggt.. det bara hänger där :( plus att jag vill ha det blondare.

HUGS ♥♥♥♥♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback