Käka jordgubbar kan man ju också göra ;-)


Men man kan ju också bara stanna hemma och käka jordgubbar, spela sims 3, kolla på film, och mysa ... men det hade ju varit kul att komma ut nu när det är midsommar. Men jag vet i såfall inte var och roligast blir det ju om man är nånstans där det finns personer som man känner.
Men nu bytar jag samtalsämne eller kanske skrivämne.. huhu, ;)
Nu kommer Selmis och ställer sig med sin mjuka kattkropp framför hela skärmen, så jag ser knappt vad jag skriver.. haha, kelkatten number one ♥ Hon är mystisk.. nu är hon inne i Jennys rum igen och snokar, för några dagar sen när jag öppnade en garderob skulle Selma självklart kolla där, så börjar hon klättra och sen när hon kommer upp så får hon tag i en hög med jeans och bara drar ner allt så det hamnar på henne. Hahaha, cp katt!

På måndag eller tisdag drar kanske jag och Fanny till Halmstad och shoppar :-D shiihoo! Jag är ute efter en hel del, en jeansjacka, mc-skinnjacka, jeansshorts, nya underkläder, en till bikini, rosa mjukisbyxor, och jaa.. listan kan göras låång. Ska bli kul, var ju ett tag sen vi träffades ♥ sen på fredag kommer nog Lisa och den helgen kommer också bli fylld med shopping, LÄNGTAR EFTER MIN LISA. Haha, får spara lite pengar till det också. Nu ska jag vara duktig och dammsuga huset, får ju hjälpa pappa lite ;-)

Selma
Selma eller "Majslis" som Jenny brukar kalla henne, haha.

BY: Josefin J :-]

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback