I´M A NÖRD

Jag är en nörd, skriver inga inlägg lika ofta längre, sanningen är THE SIMS 3.. varje gång jag är på datorn sitter jag bara framför Sims 3, och en timme att spela känns som 10 minuter. Kan sitta fleera timmar och bara spela. Hahaha tönt jag är! men jag gillar det och jag kan inte ändra på det ;-) men vafan jag gör faktiskt andra saker också gick faktiskt 4 timmar idag i skolan så jag har rört mig ordentligt och nu sitter jag ju här och skirver och lyssnar på Bullet for my valentine ♥ MEN jag är inte bara på datorn. Haha! i morgon är det balen som gäller, och jag ska gå i 8 cm klackar.. brukar aldrig gå i klackat, men nu är det fest/bal.

Och jag avslutar med att säga att Losing you med Dead på april är för jävla bra! haha ;-)
Lyssna -->  http://www.youtube.com/watch?v=IoIpxkWzcLM

klassresa med 9A VT 2009 ♥
Bild från klassresan. ♥  (bild från Rita)

Hugs !

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback