♥ 9A SHALALALALA! ♥

Nu har jag och hela nian gått ut grundskolan!! Jag tycker det är ganska stort, om man tänker är det viktigare än studenten för grundskolan MÅSTE man gå (skolplikt) och där lär man sig det viktigaste, gymnasiet kan man hoppa av och så.. haha ;-) Det har varit 3 bra år .. förutom där i början av sjuan var ju inte den bästa tiden men men. Kommer sakna alla speciellt Ronja, har nog aldrig skrattat så mycket med någon annan som jag har gjort med dig, du och jag har verkligen KUL! måste ju säga att 9A ägde skiten ur B och C i balavagnen, mohahaha!

9A
9A ~ Klassen som förlorar, men jublar ändå ♥
BÄSTA BALAVAGNEN!
9A kör först of course ;-D



Dom jävlarna träffade mig med en vattenbalong eller va det nu va, kanske en hink med vatten haha. men jag blev bara träffad på benen så ingen fullträff där naaj ;-)

Vet inte varför jag inte kan ha storleken så stor, för som ni ser, ser man ju inte E:et på Lite... :S
Rita ♥
Kommer sakna dig Rita ♥ ♥

Rita, Louise och Ronja ♥
Måste ses i sommar! ♥




Haha, men vem bryr sig om lite sport, ett par bollar man jagar! Inte jag i allafall ;-D

EFTER 9A såklart... ;-)

Nu får alla ha ett riktigt roligt och bra sommarlov ♥ ♥
 
JUST DET, Ida räddade min kväll, fick hänga på henne & CO till Hasslöv, tack tack tack.. det var snällt! :-)

KRAM!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback