blommor, djur och lite sånt...


Jaffa efter en varm gå/spring-runda, haha.. :p


Min färgglada frukost, men sen smaka jag på mackan, röran var ju god men mackorna gick ut idag.. smakade lite konstigt, men det tyckte inte jaffa ;--)


Haha!

När jag gick in på mitt rum låg Pysen utsträckt, kunde ju inte låta bli att klappa bebisen. :)

Var bullen har varit i natt, de vette fan haha.. :o

Sen låg Selma och var söt inne i pappas stora säng alldeles själv, aaw :]


Vacker Selmis!


Nu är poolen uppe, skulle satt upp den för längesen då hade den nog varit varm nu.. eftersom det har varit typ 40+ i solen. Men men nu är den uppe i allafall ;)


FLOWERS



pussokram<3

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback