sunday

Söndag och solen vill inte riktigt vara framme.. det ska ju bli regn hela veckan.. :'( tråkigt, men har planerat en sak haha.. åka tillbaka till Hbg och lämna tillbaka jeansjackan som jag köpte och då får jag antagligen också shoppa något nytt, ville ha en tröja från Gina men jag hade inte tillräckligt med pengar med mig därför köpte jag inte den. Jeansjackan som jag inte trodde skulle finnas kvar, fanns kvar och jag tyckte den satt ganska bra i provrummet men sen när jag kom hem så gilla jag den inte längre. Haha, så kan det bli ibland. Jeansskjortan fanns inte där.. inte säkert att jag ska ha den, har ju inte testat den. Kommer säkert vara för lång. Men köpte i allafall ett par rosa mjukisbyxor och ett par svarta hotpants/shorts från H&M. Sen handla jag ett par öronhängen från Gina Tricot som jag hade innan, men dom gick i sönder så ville ha nya. Gillade verkligen dem. ;-) Skriver kanske ett inlägg lite senare. Byebye!





hugs&kisses
/ J


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback