så jävla irriterande..

i går körde jag och Sophia in till Laholm för att hyra film. Sen när vi kommer ut från Shell, så ska vi lägga ner filmen och lite sånt, sen helt plötsligt bara välter min NYLACKADE moppe på MARKEN. Fyfan! varför ska sånt alltid hända mig, helt nylackad.. självklart blev det ganska stora repor, som pappa måste slipa och fixa. Varför kunde det inte hänt innan den blev lackad? fyfan.. vad arg jag blev. Stackars moppe... det skulle vara bra om man kunde spola tillbaka i tiden. Men jaja, hänt är hänt.
_____________________________________________________________________________________________
SVENSKA STILIKONER ♥ 

Har fått fler svar på frågan nu och dem flesta har skrivit Mode. Jag kommer lägga ut mycket mer om Mode & sånt, men jag tänker ändå fortsätta att lägga ut bilder som jag tagit med kameran, eftersom att det är mitt intresse, men det är Mode också så det blir bra. ;-)
Tack för svaren! :D


Sofi Fahrman ( http://aftonbladet.se/sofismode/ ) och Elin Kling ( http://stylebykling.tv4.se/ )

Då kan jag ju börja med att säga att Sofi Fahrman (Sofis mode, Aftonbladet) är typ.. en stilikon för mig. Jag får inte så mycket inpiration från utländska kändisar, utan jag tycker att Sofi Fahramn och Elin Kling har en så jävla snygg stil. ♥


Min favvotidning, som ni ser haha :-D
Och självklart Elin Klings sidor i tidningen Fredag.

Puss o kram kexchoklad :]

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback