red & pink

ska snart gå och lägga mig, jag och ronja ska ju mötas klockan 12 på tajes i morgon. får vara slut på allt sovande nu, eller ja inte sluta sova men kanske gå upp och gå och lägga sig i lite normalare tider. innan jag ska nanna blir det lite bilder på mig med slarvigt påsatt läppstift på bilderna, haha. ni får inte tycka jag är ego nu, men det var ett par som ville se mig på bilder från frågan.

RED LIPS ♥



__________________________________________________________________________________

PINK LIPS ♥





såja, hoppas ni gillade bilderna :o) nu ska jag gå och läsa boken om min kamera NIKON D60♥ och mysa med bullen.
 
KOMMENTERA GÄRNA!! :]

besos & abrazos ♥
josefin
jessica:

jaa jättefina bilder!! och jag älskar rött läppstift, tycker folk har det alldeles för lite nuförtiden:P

2009-07-22 @ 13:45:17
Josssee:

Taaack :D :D ja, det är snyggt ;)

2009-07-22 @ 16:54:38
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback