nattugglor.

Sov över hos sophia inatt.. körde typ dit elva på kvällen sen körde vi in till båstad och köpte lite godis och sånt. sen när klockan började närma sig natten var vi hur pigga som helst och ville helt enkelt inte sova, inte ens försöka.. och hade världens sjukaste konversion i sängen, skrattade så mycket så jag knappt kunde andas. sen var klockan helt plötsligt sex, så vi gick ut vid sju ungefär och tittade på konstverk som de har i Ö-karup, visste ni det? haha, jävligt fula saker. till exempel fyra soptunnor i olika färger på rad.

tog med oss kamerorna och fotade rundor på bland annat kyrkogården haha. efter det gick vi hemåt igen och lyssnade på eva & adam - ljudcd i sängen (jag vet hur töntigt som helst) sen blev det lite slagsmål och sophia råkade träffa mig under ögat så det gjorde jävligt ont, och så tog cd:n slut och vi råkade somna. var inte meningen, det är liksom bättre att stanna upp hela natten i såfall och sen gå och lägga sig i normal tid på kvällen. men vi somnade vid halv nio och vaknade halv fyra. kommer inte bli lätt att försöka sova sen, får väl läsa och hoppa studsmatta och göra mig trött. det är nästan det värsta jag vet, när man inte kan sova när man egentligen måste.. man kan inte ligga bekvämt på något sett fast sängen är jätteskön kan den bli som en hård planka ungefär. jag är en riktigt nattuggla, och ingen morgonmänniska fast jag i bland önska det. jag gillar liksom att gå upp i tid på morgonen och inte gå upp på eftermiddagen, men men.. det är ju sommarlov!

Östra Karup
Östra karup klockan fem på morgonen.

sophia ville inte vara med på kort.

... och inte jag heller haha.

mobbat?

okej, tråkig bild.. insåg jag efter jag laddat upp den, men detta är ett konstverk. haha!

vi hittade ett äckligt barn.

Snigeln bestämde.

Lavendel
Kyrkogården hade massa fina blommor och sånt :)



Kyrkor kan vara fina men inte roliga att vara i, haha.

"Hjälp mig!"


bäcken vid sophias hus.

Sen gick vi hem.



_____________________________________________________________________________________________


senare körde vi till maxi och köpte massor med konstiga frukter (förutom melonen då) och saker till djuren och käkade på mc donald´s.

Hugs!


 
jessica:

hah lol på soptunnorna XD

2009-07-26 @ 11:34:40
Josse:

Haha ja det kan man säga, så dumt. x]

2009-07-26 @ 14:37:39
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback