happiness!

blev inte som det hade tänkt att bli igår kväll, tillslut kom Lisa till mig ändå :-D tog tåget till Laholm från Halmstad, sen hämtade jag henne med min moppe där, sen körde vi till Maxi och köpte Ben&Jerrys, som vanligt haha. Hur fettigt som helst men så jävla gott! :D smakade på en ny sort, kommer inte i håg namnet. Men det var vita chokladbjörnar, marschmallows och vaniljglass. Inte den bästa! den bästa är ju, Half baked med bitar av kakdeg och stora browniebitar. Världens godaste glass. Kanske inte världens billigaste men den är värd pengarna. Haha! glömde min USB-sladd hemma hos pappa, kom nyss hem till mamma. Så kan inte lägga in några nya bilder.. men ni får ha det så braaa!
KRAM :]


Vallberga

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback