Denmark.


i torsdags var vi i köpenhamn på...

tivoli.

vi tog färjan över.

och på vägen dit blev det litta mad, haha! ;)

och ännu mer mad, huhu. (senare då)

på en italiensk resturang.

handen i ansiktet, haha. dåligt kort, i know.

hahaha! laughing out loooud

jag vet, bakgrunden är sne.. men det är inte så jävla lätt att se i linsen om kortet är rakt.. jag lovar det ser hur rakt ut som helst när man tar det, haha! tar lite tid om man ska få in det rakt, och vi hade tydligen inte tid ser jag nu. men jenny syns i allafall ;) ( http://Jenize.blogg.se )

vi var i kina också x)

köpte en ice slush, men tusen olika smaker i, haha fin blev den. :)

okeej, jag tror nästan denna bilden är för ful för att lägga ut.. men jag gör det ändå, jag var trött!! däfrör jag ser helt borta ut. haha!

vi var på ett café som hade ett roligt namn.

och pappa gjorde ett konstverk av min brownie, haha ehm.. xD

vädret blev lite regnigt ett tag, men det är ju bara vatten ;)

det var en trevlig dag, fast inget i sverige slår ju liseberg! snart ska jag och sophia ta tåget dit, och då ingår shopping i göteborg med.. :D 
it will be a nice day!

BESO!
♥ ♥ ♥
Josefin

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback