äcklig pedofilgubbe!

ja, idag hände det en läskig sak på maxi. vi gick då in och handlade det vi skulle ha och så, sen gick vi vidare till mcdonald´s, och innan det såg vi att det satt en gubbe i sofforna inne på maxi och glodde som fan när vi gick förbi sen när vi var på mcdonald´s tänkte vi ju inte mer på det. men sen när vi sitter och äter märker vi att det sitter någon och glor på oss. varje gång man tittade åt det hållet så kollade han på en, sen hade han ju bara gått in där utan att beställa någon mat. vi satt ju där ganska länge, sen när vi bestämmer oss för att gå till mopparna. ser jag sen att han kommer ut därifrån och går mot oss, sen bara kom han och börja prata med oss.

Han: hej, jag såg er där inne och jag tyckte ni var så söta. vad heter ni då?
Sophia: Lisa
Han: Lisa, (också hälsa han) jaha.. var kommer ni från då? veinge eller..?
Sophia: nä, göteborg.
Han: aah, göteborg.
Han: kan man få era nummer så man kan ringa er, eller så ni kan ringa mig?
Sophia: eh, nä tror inte det men vi måste köra nu!
Han: vad ska ni göra i kväll då?
Sophia: men asså vi måste köra nu!
Han: ni var väldigt söta i allafall.

Sen gick han in på maxi igen.. jävla snuskpedofil typ.

SÅ JÄVLA ÄCKLIG, man kan ju undra vad som hänt under deras uppväxt... wääh!
om ni undrar varför jag inte är med i konversionen var det för att jag inte kunde sluta skratta, haha!




nu ska jag städa och fixa på mitt rum, det behövs. :)

Puss!
/ JJ ♥
Lisa:

Vaa fan!! Läskigt, men varför fan sa hon Lisa :( lågt asså!!!!!!!! HAHAHAHAHA

2009-07-26 @ 00:07:31
Jossee:

Jaa, äckligt!! hon va ju tvungen o säga nåt snabbt så det var väl ditt namn som dök upp i huvudet på henne HAHAHAHA!

2009-07-26 @ 01:04:11
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
ronja:

fan vad äckligt!!! och att du bara skrattade kan man ju lista ut haha

2009-07-26 @ 16:52:35
JOSSEE:

hahaha ja men det var så cp, att han bara kom. Jävla äckel!!

2009-07-27 @ 12:27:15
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback