tjugohundranio!

gott nytt år 2009 allihopa! igår var jag hos sophia och fira nyår.. var väl ganska så kul men blev lite dålig stämning menllan sophia o hennes mamma ett litet tag.. hah men tillslut blev det bra. skulle egentligen firat med lisa vilket jag nämnde i förra inlägget men lisa blev sjuk. saknar henne så mycket! <3 hoppas vi hinner ses innan lovet är slut? ikväll ska jag vara hemma o chilla. shit det är så kallt ute -8,6 här inne är det inte heller särskilt varmt sitter här och fryser med tjock tröja, långkalsonger, tjoocka strumpor, och mjukisbyxor i 18,6 grader alldeles för kallt ju. mamma kom nyss och lämnade jaffa <3 jippie! min bebisvovve :)
HUGS OCH GOTT NYTT ÅR

dagens stilikon: mary-kate och ashley olsen

mary-kate olsen snygg i rutigt . melike! 


ashley olsen
rutigt är snyggt!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback