ny vecka


josefin jacobsson

helgen var super :) var hos sophia, hon var ensam hemma hela helgen. vi sjöng
singstar, kollade film, badade jacuzzi och dessutom fick jag testa sola solarium
för första gången. inte alls läskigt ju.. så nu är jag brunare. hinner inte skriva så
mycket mer eftersom att klockan är elva och ska till skolan imon så måste sova
men jag vill säga att dom som kommenterar anonymt eller hittar på ett "låtsasnamn"
kan ju bara sluta.. för om man skriver det anonymt då står man ju inte för det man tycker
och man är jävligt feg.. blir så trött på sånt, jag har inte gjort något mot någon! men iallafall
ville bara ha det sagt.. :)
Jenny:

Haha cpbarn! BAJSKORV stavas det, inte Bajskord

2009-01-20 @ 17:12:18
URL: http://jenize.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback