helg med mamsen.. ♥

igår efter skolan åkte jag hem till mamma. idag åkte vi till väla och ikea, köpte lite saker på väla: vita tygskor, leggings med dragkedja och öronhängen leggingsen är jag verkligen glad för har velat ha såna länge nu och nu är dom äntligen mina, nu har jag bara min jeansjacka kvar som jag har spanat in på ginatricot som kommer senare.. jag vill fortfarande ha ett par stentvättade jeans också. hitta också ett par snygga sandaler från hm i fredags-tidningen som elin kling tipsade om. hon är verkligen en bra stilikon. :) ikväll har jag suttit med mamma och kollat på körslaget. haha erik är så snygg! och han gick dessutom vidare (y) tycker också du ska besöka min stardoll.. haha en rolig sida för dom som gillar kläder och mode m.m .. och har dessutom över tjugo miljoner medlemmar.
www.stardoll.com/member/KILLAH.IT


                                          

/ josefin jacobsson

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback