♥.. saturday

Sitter hemma hos mamma på hennes laptop, har nyss kollat på melodifestivalen haha. emilia och alkazar gick vidare.. om jag skulle välja så var nog emilias låt bäst av alla.. fast jag gillar inte schlager ;) idag skulle jag egentligen jobbat med mina arbeten i musik och fysik, men det får jag lämna över till imorgon. jobbar om röntgen i fysiken vilket är tråååkigt kan fysik var kul? haha i musiken ska man skriva om ett band och musikstilen jag har självklart valt ramones :) lite roligare, men har bara skrivit ner lite fakta men uusch sen ska man redovisa också. jaja, om det är någon som nu känner till ramones, vilken låt känner ni till? för det är så att man ska spela upp tre låtar tror jag och det skulle nog helst vara de mest igenkända låtarna som bandet har gjort. igår var jag med fanny hon kom till skummeslöv till hennes syster, det huset hon bodde i förut. sen gick vi hem till mig och var där ensamma och sen gick fanny hem vid tolv igen hos henne spelade vi lips och guitar hero på xbox. guitar hero var lätt roligast testade det för första gången igår :) fick lust och köpa det nu eftersom det bara kostar 400 kronor på maxi (y) bara en gitarr men det gör inte så mycket. har liksom tröttnat på singstar vilket jag ville ha innan. spelar inte så mycket playstation där hemma är lite trött på spelen så det hade varit kul med guitar hero. ska tvinga min syster att önska sig det på hennes födelsedag som är den 21 februari mohaha! nä, men får väl se :) tycker mitt hår är lite ljusare nu än innan längst ner är det blont.. men längre upp blir det mörkare, men till sommaren blir det ljusare. 
glöm inte!

http://www.jenize.blogg.se/
www.stardoll.com/member/killah.it

www.jjosses.bilddagboken.se

HUGS  ♥ / josefin


josse ' J


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback