SKRIVA DIKTER.

Skriva dikter, det är inte riktigt min grej. Skrattar mest. Har en svenska-uppgift med att skriva fem dikter med olika teman. Men jag är nog klar nu iallafall... tror jag, men nu är det bara kvar att välja ut vilken jag ska läsa upp. Usch, så fult att man måste läsa upp men men.. jag tar den kortaste haha! det var enkelt. XD

Ska snart hoppa in i duschen. Sen är det ju Andra avenyn ikväll! :D


EGO TODAY.

PEACE
HUGS
KISSES
JJ
Sara xD:

Ska du inte lägga upp någon dikt då? :P

2009-12-08 @ 20:40:30
jessica:

rosor är röda

violer är blå

flytta dig fetto

du står på min tå



tur att jag är en fantastisk poet!

2009-12-08 @ 22:22:06
JJ:

Sara: hahaha, jo kanske det fast jag suger och de är töntiga XD



Jessixa: hahahahaaha! den var ju bäst! XD haha!

2009-12-08 @ 22:26:04
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback