PLUSGRADER.

Jag är lite ledsen på vädret idag. Igår snöa det så jävla mycket och nu är det ungefär +2. Det skulle ju vara underbart om snön lyckades smälta lagom tills imorgon den 24:E.

Får man hoppas att den INTE gör. Jag som var 99 procent säker på att det skulle bli en grön jul innan. Vem vet? det kanske blir så ändå? :O men jaja det får jag se imorgon. Nu ska jag käka frukost, skulle gjort det för 50 minuter sen.

Nu tänkte jag visa våran gran och lite fina bilder på Nasse.


Nu är det slut på kungsgranar.. :-( men denna får duga, han var väl fin ändå? bara lite klen i mitten. x)

Kolla så mycket fin snö, och nu... nu är den nästan borta. D'''':

Vacker hund. Haha ♥

PEACE
JJ


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback