HOLIDAY CAMERA AND SNOW.

Äntligen lite snö. Men jag skulle inte bli förvånad om den försvinner till den 24:e. Eftersom att varje julafton nu för tiden alltid är grön. Jaja, nu är det lov och jag hämtade min gulliga kamera idag.. nu är han hemma hos mamma igen. Så jävla trevligt, snö, lov och att min kamera är tillbaka på samma dag! :D egentligen har vi skolavslutning imorgon men det var frivilligt eftersom den inte varar så länge och det är jobbigt för vissa att pendla och sånt. Men lite synd att man missar dem som skulle spela upp. Jaja, får säkert se det fler gånger! ;)

Hellre vara hemma och nanna än att gå upp tidigt. Då har man nästan lov i en månad nu då, vi börjar den 12:e igen. Men jag ska dit en dag innan på bajsprövningen.. haha! måste göra ett matteprov.. D':

Jaja det tar vi sen år 2010. På måndag ska jag & mamma till Väla & kanske Jenny. Då är det dags för julshopping! :-) jag köpte faktiskt två nya plagg idag, mamma kom liksom till Halmstad sen gick vi lite där. Köpte ett par julgardiner till köket (asså inte jag då, men det är i vårt hus haha) sen körde vi vidare till Eurostop och där köpte jag en tröja och ett par tatjs (kommer bilder sen) får se hur tajtsen sitter annars är det bara att lämna tillbaka dem eftersom vi ska till Väla på måndag.

Nu är det onsdagsmys som gäller! YEES. Det är ju "Bonde söker fru" ikväll på fyran klockan 20:00 för alla som inte visste. Måste även julstäda mitt rum nu, det är äckligt där inne. Kanske får bli imorgon då. Jävvla långt inlägg det blev. Men det är la trevligt fölk? haha!


Inte så fin kvalté men jaja, den är julig. Men nu är min kamera tillbaka så snart är det slut med gamla bilder och dålig kvalité! ♥

M.E.R.R.Y C.H.R.I.S.T.M.A.S
AND..  ♥
P.E.A.C.E

JJ

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback