Välkommen tillbaka Nikke!

Haha, ja min kamera får kallas för Nikke fast han heter Niklas egentligen men jag kallar den för Nikke och liknar hans orginalnamn Nikon, haha jag är retard x) men i allafall han är tillbaka!!! så jävla trevligt.. då blir det bilder från min lilla 16-årsdag i allafall :-) hämtade honom idag efter skolan och det bästa av allt typ det kostar NOLL KRONOR. Han killen som skickade kameran till verkstan skrev bara att slutaren hade gått i sönder och inte mer så det gick nog på garantin och han som sa att det kunde bli väldigt dyrt. Men nähä för en gångs skull har man lite tur fast nu har vi också fått reda på vad som är sönder i moppen och det kommer kanske kosta runt 2000 spänn, men vafan man kan ju tänka så här att om kameran också hade kostat hade det blivit ännu dyrare och mer otur. Sen när moppen är klar skulle den bli som ny typ och gå snabbare för då när den började gå i sönder var den skitseg typ gick i 50-55.. jävligt segt haha. Jag vet att en moppe inte får gå snabbare än 45 km/h men vem fan följer den lagen? om moppen går snabbare så är det väl klart man kör lite snabbare då som sagt, haha.

nu kommer lite bilder på mina nya höst/vinter inköp och min t-shirt och lite annat. :-D


jahaop, fick ju denna tröjan hem för ett par veckor sen och jag lovade att lägga ut en bild på den så här är den :-) sitter rätt så bra förutom att den står ut jättemycket på sidan, haha ser lite weird ut..

och en bild med min kära Nikke, ni ser säkert skillnaden på hur kass den andra kameran är haha :-) detta är då mina nya mysiga vantar från H&M - kosta typ 80, 79:50 eller nåt.. inte så noga avrundar typ alltid när det är såna priser. Sen ser ni även veckans Sofis mode i bakgrunden, trevligttrevligt :-) haha.


min nya fuskpälsväst från H&M för bara 299 kr.

asså lite ful bild på den men jao, kommer ta lite bilder när jag har på mig den sen nångång haha. xp

haha, har jag kollat på Björnbröder 2 på morgonen för att det har hänt något så att jag inte kan se på tv på mitt rum. Har bara en boxer i vardagsrummet som leder in till mitt & Jennys rum och det har hänt något med det så jag satte igång en film i stället. Hatar verkligen när det är helt tyst på morgonen innan skolan, der är otrevligt.


I morgon börjar jag inte förrens 12.15 trooor jag eller så var det 12.10 men jaop slipper i allafall att gå upp halv sex :-) men ska ta bussen från Skummeslöv 10.15 och sen får jag vänta på bussen i Laholm i typ 20 minuter men jaja. Lite sovmorgon i allafall! :-D fast kommer hem typ fem i morgon, mindre bra..

Puss & kram
Josse
Ronja:

vad kul att kameran är tillbaka och att det inte kosta så mycket=). synd att moppen e sönder =(

2009-08-30 @ 17:12:31
Josse:

JAG VEEET!!!!! :-D ja det är synd men den kommer bli bra & snabb sen igen den blir typ som en ny moppe :D:D fast dyrt men men.. hoppas den går upp snabbare än 60 då!!

2009-08-31 @ 18:48:20
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback