Torsdag morgon.

Gick upp halv åtta idag för att ta det lite lungt på morgonen och inte stressa och så, dessutom hinna göra mer än att bara fixa mig för skolan. Så två timmars sovmorgon idag :-) börjar inte förrens 12.10 men jag tar bussen från Skummeslöv 10.15 så får vänta i Laholm typ 20 minuter men men kan ju inte bli skjutsad hela tiden, kommer ju bli skitmycket pengar. Har kollat lite på "Vakna med the voice" det brukade jag alltid göra innan, inte för musiken då haha men dem pratar ju och sånt. ;-) sen var jag ute med Jaffa på en liten promenad. 

Vi har typ dem värsta lektionerna idag.... engelska & matte. Fyfan vad jag haatar matte! :< suger verkligen på det, skulle nog tippa på att jag är sämst i klassen, haha! engelska är också skittråkigt men men man måste läsa dem, det är ju kärnämnen. Slutade nog 15.25 eller något idag men sen 3 dagar slutar vi inte förrens fyra.. jävligt segt schema :-[

men nu ska jag börja göra mig i ordning, har ju god tid på mig! :-D
Puss & kram
Josse


har ingen passande bild precis men det får bli en Josefin.. ;-D

anonymus:

Grattis på födelsedagen!

Fortsätt med fotografering du kan bli stor du har öga o känsla för objekt fantasi och är harmonisk. Du skulle oxå kunna bli supermodell vilket liv jag inte rekomenderar. Stå på dig i alla sammanhang du har det inte många har. Du kommer med massor av jobb bli något stort. Grattar dig i förtid,,,keep on matte är inte allt,,,,

2009-08-28 @ 21:16:58
anonymus:

Glömde

Din talang är unik när det gäller foto o ideer och att du redan har supermodel utseende kommer att höja dig till en superfotograf då modeller kommer att dyrka dig. Ta det bara lugnt o lär dig hantera olika miljöer var stark o bestämd o ha tålamod men glöm inte vara ödmjuk,, o din framtid är säkrad. Glöm i heller att arbeta med ljus bakgrund utan automatik ,,finns inga genvägar bara hårt arbete o med dina ögon vet jag du blir stor i värden.Ge aldrig upp

2009-08-28 @ 21:31:30
Josefin:

oj, tack så mycket :-D men vem är du? tack för alla bra ord du skrivit till mig :-) blir verkligen glad! :)) <3

2009-08-29 @ 12:36:59
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback