sommaren är kort.

"sommaren är kort, det mesta regnar bort" haha, inte för att jag gillar tomas ledin men det stämmer ju faktiskt. det har ju regnat mer än vad det har varit sol. sommaren är inte lång heller, vintern är längre tyvärr. saknar min kamera mer och mer för varje dag som går. mamma ville också åka i väg någonstans ovanför göteborg eller något ställe och sova där och lite sånt mys innan semestern tar slut.

visst det kan bli kul men utan min kamera blir det inte lika kul, särskilt när jag har blogg också.. min blogg handlar ju en hel del om bilder. hoppas den är tillbaka snart och att det inte blir alltför dyrt, fyfan om det skulle bli dyrare än att köpa en ny kamera. det skulle vara så jävla onödigt, men det finns inget att göra åt saken mer än att bara vänta.

kan i allafall lägga ut lite bilder från sommaren 09 som jag inte har lagt ut förr.

OBS! OBS! 
JAG BEKLAGAR IGEN ATT BILDERNA DELAS AV, och jag fattar fan inte varför!! :O :S



Hemmeslövsstrand/Skummeslövsstrand eller va det bara Skummeslöv? hmm.. haha!




Kopparhatten, (Skånes nationalpark)


Rössjöholm

hahaha, ser snuskigare ut än va det va, jaffa ser inte så nöjd ut haha.

"hallå, sluta inte klappa mig!!" gullig keljaffis ♥


Jaffa i en snygg mössa. hahaaa!

Jag och min man pysen klockan 4 på morgonen. (jag vet att jag ser snuskig ut, men det var ju den tiden haha)

jaffa och jag ville inte vara med på bild.

hyrde film med jaffa och sophia, haha.


dagen när hamstern Gizma kom.

Det har blivit lite mycket skräpmat haha, två Ben&Jerrys VAR (halfbaked och den på bilden) käkade jag och Lisa, två dagar i rad. fetma haha!

Tivolit i Köpenhamn.

hundbadet med jaffa.

Sist men inte minst är det min kamera jag måste tacka!  :)

Har självklart mer bilder men jag kan inte ladda upp hela min sommar, det skulle ta för långt tid. men det var i allafall en stor del av den.

H.U.G.S
J´J

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback