släktkalas!

Lägger ut lite bilder från det, kanske inte så roliga bilder men trevliga tycker jag. haha :-]
här är dem i allafall. :-)


TACK SÅ JÄTTEMYCKET!! :-) ♥ ska bli gott med chips sen, kanske kan dela med mig.. ;-) haha. (fick 300 av pappa också, glömde lägga dit haha)

- här var det kalas!

Mamma fixade till och med Spettkaka som jag inte har ätit på jääkligt länge. Nu har jag ätit det två gånger i mitt liv, haha.. det är gött :-)

Hallonen glittar ju nästan, haha..

Mamma hade gjort fina muffins! ♥
 
Jag ÄLSKAR maränger, det är jävelgott. :-D

Mobbade Jaffa lite sen, haha naw stackars nasse..

I´m a chinese!

Söt kelhund ♥

Nu ska jag slänga mig i soffan med mitt mysiga duntäcke & käka chips, maränger & sånt fett u know haha.
tack för alla pengar och chipsen ännu en gång!! :-)
 
A kiss & A hug
/ Josse ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback