new things to wear.

Japp, i går kom tröjan. Bullet for my valentine(BFMV) -tröjan! riktigt najs, inga bilder som ni vet... kommer kanske senare om sophia tar med kameran x) hon är och hämtar pengar där hemma så jag skicka ett sms om kameran.

en till ny sak att ha på sig är ju nitsandalerna jag vill ha från http://modekungen.se och dem är beställda nu dessutom 200 kronor billigare. fick lite panik när jag såg att dem låg på rea eftersom då är det bara en storlek & en färg kvar. men vilken tur jag hade! min storlek och den färgen jag ville ha fanns. hoppas bara 37:an på dem skorna är som den brukar så att dem inte är för små eller för stora. but i don´t think so ;) bra att vi väntade lite med att beställa då för nu sparade man ju en slant - 200 kronor. trevligt!



bild från http://lookbook.nu

en till sak jag vill ha - en tröja med ett djurmotiv på,
that´s trendy ;-)
+ massa annat.. eller med ett ord i stället: jag vill ha mycket! haha.

/ Josefin ♥


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback